SEO سئو

دوستان و SEO همکار، من فقط نیاز به چند دقیقه از وقت خود را. این تو کوتاه و شیرین باشد. اگر شما در حال بهینه سازی یک صفحه به رتبه خوبی برای یک کلمه New York و یا مجموعه ای از کلمات کلیدی، شما احتمالا استفاده از نوعی از چک لیست برای مطمئن شوید که شما انجام کارهای درست. که ممکن است از طریق جستجوگرها پلاگین در مانند Yoast و یا از طریق در صفحه گریدر ها Moz نرم افزار، و یا آن را فقط ممکن است یک چک لیست روانی. مشکل این است.

یک مجموعه بسیار مهم از نقص در چگونه من دیده ام بسیاری از بازاریابان و سئو نزدیک در صفحه SEO در چند ماه گذشته وجود دارد، و من می خواهم برای کمک به. این پنج اشتباه و تعصبات ظاهر اغلب در این زمینه ما، پس بیایید رسیدگی هر کدام با ساده، رفع بده

. # 1: کشتن کسانی که قوانین تکرار کلمه کلیدی من می دانم. بسیاری از ابزار، رایگان و پرداخت می شود، برای چند بار یک کلمه کلیدی در یک صفحه استفاده می شود و در برخی از عناصر را بررسی کنید (مانند ویژگی SEO از تصاویر و یا برچسب ها توضیحات متا یا متن bold). پیشنهادات در صفحه جستجوگرها نرم افزار جهان است، در ها Moz گنجانده شده است، به مراتب پشت سر پیچیدگی گوگل در این معنا، اما شما لازم نیست به. قوانین و چک ساده استفاده از ابزار به مطمئن شوید که شما در حال ملاقات نوار حداقل، اما برای مشاوره مانند سقوط "1 استفاده از عبارت کلمه کلیدی هر 100 کلمه" یا "حداقل 4 استفاده از کلمه کلیدی در متن . " SEO در صفحه پیشنهادات بسیار خوبی برای این (هر چند حتی از آن است برخی از معایب، به عنوان مثال 75 شخصیت محدودیت URL من به عنوان بیش از حد کوتاه می کند)

نمی تواند در تعداد X بسیار تکرار SEO گرفتار. به یاد داشته باشید که گوگل مراقبت زیادی در مورد نحوه تعامل بازدیدکنندگان با مطالب خود را. اگر جستجوگران بر لیست خود کلیک کنید، و یا انجام دهید، اما گزاف گویی به SERP دلیل این که شما در حال ارائه محتوا یا تجربه آنها را نمی خواهید، شما به زودی خواهید کردن یک صفحه (عالی، مطالعه موردی اخیر در این دیدن ). خط پایین: بله، هنوز هم عاقلانه به استفاده از کلمه کلیدی که جستجوگران را در گوگل تایپ کنید در عنوان خود را، توضیحات خود را، و در صفحه اما قوانین مبتنی بر تکرار جاوا افزایش نمی رتبه بندی شما، و ممکن است قابلیت استفاده خود را با کیفیت New York SEO و محتوا، که اثرات بسیار بیشتری را مهار کند. # 2: قصد جستجوگر> استفاده از کلمه کلیدی اولیه خدمت اهداف جستجوگر. ارائه تجربه آنها نیاز دارند و پاسخ آنها می خواهند. این بسیار مهم تر از هر قاعده استفاده از کلمه کلیدی ساده انگارانه است. آیا می خواهید یک راه سریع و آسان برای کشف کردن آنچه جستجوگران به دنبال در اطراف یک کلمه کلیدی گسترده؟

Seo

آیا برخی تحقیقات کلمه کلیدی پایه! به عنوان مثال من "تخم مرغ SEO " را به کلید واژه اکسپلورر ظهور، در لیست پیشنهادات نگاه کرد، انتخاب فیلتر و New York SEO "سوالات هستند." KWE است به من بینش به مردم دقیقا همان چیزی می خواهم در مورد تخم مرغ مطمئن شوید: آنها چه هستند؟ پطور آن ها را درست میکنی؟ چه مقدار از آنها هزینه؟ چگونه بسیاری از ساخته شده است؟

کسی NEW YORK SEO بود؟

SEO شما لازم نیست که به استفاده از New York SEO English Version: How Search Engines Work برای این. ترین ابزار تحقیق کلمه کلیدی - حتی آنهایی که رایگان مانند Ubersuggest یا New York - به شما وجود دارد. هدف این است که به درک آنچه جستجوگران می خواهید، و ارائه آن به آنها. به عنوان مثال، بسیاری از جستجو تصویر برای NYC تخم مرغ وجود دارد، نشان می دهد که عکس ها را به ارائه تجربه کاربر حق حیاتی هستند. بسیاری از پرسش ها و نتایج مربوط به قیمت و ساخت و ساز نشان می دهد که برخی از New York SEO مردمی می خواهید خود را و، در نتیجه، ارائه لینک و یا اطلاعات در مورد چگونه به سادگی کپی و یا که در آن به خرید آنها احتمالا احساس می کند بزرگ، بیش از حد. در تجربه من، آن را بسیار SEO آسان تر برای ایجاد محتوای از هر نوع که برای اولین بار در خدمت بازدید کنندگان خود را، پس مقاوم سازی که محتوای با قوانین کلمه کلیدی در مقابل راه دیگری در اطراف. من عمیقا نگران وقتی که من بازاریابان و یا سازندگان محتوا قرار دادن سبد خرید قبل از اسب و تمرکز بر استفاده از کلمه کلیدی که هر چند برخی قرار دادن دقیق خواهد گوگل به شما رتبه جلوتر از همه کسانی که قطعه محتوایی که برآورده و لذت جستجوگران خود تحریک را ببینید.

خط پایین: کشف آنچه جستجوگران می خواهید و ارائه آن را به آنها را قبل از شما در مورد استفاده از کلمه کلیدی و یا تکرار در محتوای خود SEO نگران باشید. # 3: موضوعات مرتبط New York SEO و کلمات کلیدی SEO ضروری تکرار کلمه کلیدی اولیه هستند و قوانین ساده به نظر شما در سال 2017 را نه چندان دور، اما موضوعات ...

مربوط کاملا انجام. گوگل می خواهد برای دیدن اسناد که هوشمندانه استفاده از کلمات و عبارات است که اتصال - معنایی، لغوی، و منطقی - به نمایش داده شد جستجوگران با استفاده از White hat SEO. این موضوع کمک تجزیه و تحلیل سیستم کیفیت بر روی صفحه گوگل بگویید که محتوای یک خود) است بر روی موضوع و مرتبط، B) شامل پاسخهای انتقادی به سوالات جستجوگران، و ج) معتبر، اطلاعات دقیق است. اجازه بدهید به شما نشان می دهد آنچه منظور من: بررسی کنید که رشته Search engine optimization قطعه برجسته شده است

آن # 1 صفحه نیست قرار گرفت. و به اندازه کافی عجیب، آن صفحه را با کمترین لینک ها و ارتباط حوزه ریشه در صفحه یکی از نتایج جستجو گوگل است. اما ناخن بهینه سازی محتوا، ارائه پاسخ مناسب در فرمت مناسب برای هر دو گوگل و جستجوگران. به طور جدی White hat SEO ، که رقابت است - 9 سایت شما قطعا از شنیده ام، که مارک های رسانه ها و اقتدار دامنه را به شما فکر می کنم یک می آیند، از هیچ جا آدم های SEO زده شانس در این SERP ها ایستاده است. و با این حال، وجود دارد آن است، مانند یک داستان سیندرلا صفحه در این بازی زیبا است. آیا می خواهید به تکرار این موفقیت؟ این که سخت نیست. گام اول: موضوعات و کلمات کلیدی استفاده مربوط می شود. SEO این آسان: به اعتقاد من چند ابزار دیگر که ارائه این قابلیت، از جمله SEO ایتالیایی سوئیت، SEOZoom وجود دارد

SEO می شود پیشنهادات خود را با خزیدن صفحاتی که با کلمه کلیدی رتبه بندی، استخراج کردن شرایط منحصر به فرد و عبارات است که در این صفحات بیشتر از اغلب در مطالب دیگر در وب ظاهر شود، و سپس فهرست آنها را به ترتیب اهمیت / ارزش نسبی است. منطقی است که کلماتی SEO "پیتر کارل فابرژه"، "تزار"، "امپریال عید پاک تخم مرغ" و "موزه White hat SEO " که همه در هر یک از مطالب این پرس و جو جستجو را هدف قرار تعلق دارند.

اگر شما از دست رفته آن شرایط و تلاش برای رتبه هستید، شما در یک اقدام بسیار مشکل تر از اگر شما آنها را استخدام کنید. گام دوم: در صورتی که هیچ فرصتی SEO برای یک قطعه برجسته SEO در SERP وجود دارد، برای آن هدف با بهینه سازی قالب مطالب خود را. است که می تواند یک لیست و یا یک پاراگراف توضیح کوتاه باشد

. این ممکن است یک جمله در بالای صفحه است که به پاسخ سریع و کثیف در حالی که اشاره جستجوگر کلیک کنید و یادگیری بیشتری White hat SEO داشته باشیم. راهنمای دکتر پیت به رتبه بندی # 0 با قطعه برجسته شما را با عمق بیشتری در مورد چگونگی گرفتن این حق را. بهترین بخش این است که چند SEO به انجام این کار نیز در حال حاضر. بسیاری حتی نمی دانند که این فرآیندها یا ابزار وجود دارد. و این بدان معناست ... آن را هنوز هم یک مزیت رقابتی اگر شما آن را انجام دهید :-) خط پایین: کلمات کلیدی هستند که فراتر از مترادف و یا تکرار خام که می تواند کمک شما رتبه بندی و ادعا موقعیت قطعه برجسته وجود دارد. شما می توانید آنها را به صورت دستی و یا با ابزار، پیدا کردن و استخدام آنها را در مطالب خود را به طور چشمگیری افزایش در صفحه جستجوگرها SEO . # 4: توقف فرض لینک همیشه در صفحه ضرب و شتم ساده مرده این یکی است.

ما نیاز به تغییر تفکر مغرضانه ما در مورد لینک ها و مطالب از روز از سال 2012. در آن زمان، آن را هنوز مورد که چند لینک با لنگر متن حتی بالا حرکت off-page SEO می کند یک صفحه با کیفیت پایین نامربوط محتوا بود بهتر و با ارزش تر صفحات. امروز، آن را بسیار بیشتر احتمال دارد که بسیار خوبی به آنها پیوند شده صفحات (همانطور که در مثال بالا) در حال گرفتن ته خود را توسط بازاریابان که در بالا و فراتر با تلاش SEO در صفحه خود را به آنها تحویل داده، برنده با وجود کسری لینک به دلیل آنها ارائه محتوا و تجربه گوگل (و جستجوگران) می خواهید

. خط پایین SEO : اگر شما در حال رتبه بندی در صفحه 2 یا 3، بلانت نیروی ساخت لینک باید تنها ابزار در سکانداری شما نیست. مدرن در صفحه جستجوگرها است که بهتر در خدمت جستجوگران و هوشمندانه تر در نظر قالب بندی و کلمه استفاده از مطالب و رضایت جستجوگر On-page SEO کردم تا به بخشی SEO از معادله است. # 5: صفحه ماده است، اما این کار، بیش از حد، از سایت های میزبانی آنها در سال 2012، ویکیپدیا و سایت های بزرگ مانند آنها به بسیاری از نتایج به سادگی به موجب اقتدار لینک خام خود و اهمیت بود. امروز، اقتدار دامنه هنوز هم در آن نقش دارد، اما آن را نه تنها پیوند حقوق صاحبان سهام و یا به اندازه و محبوبیت سایت که اهمیت SEO دارد. عنصری از قدرت موضعی و تخصص در الگوریتم گوگل است که می تواند نتایج چشمگیر به کسانی که مایل به تکیه به آن ارائه شده است.

برای مثال، در زمینه جستجوگرها، ها SEO است به لطف قدرت موضعی به سال ما را از نوشتن در مورد این موضوع، درآمد از لینک ها از این زمینه، همراه شدن با موضوع، و اتصال معنایی نزدیک است که کلمات "ها Moz" و "SEO" دارند سراسر وب. نهاد * ها * قطعا در برخی از بانک اطلاعاتی گوگل با نزدیک کلمه ارتباط به SEO زندگی می کند، فقط به عنوان در کنار دستور العمل زندگی می کند.

New York SEO در کنار طراحی زندگی می کند، دیگر سایت ها در کنار کفش زندگی می کند، و زیلو در کنار املاک و مستغلات زندگی می کند. سال گذشته، من نشان داد این اسلاید در هنگام صحبت کردن در مورد قدرت انجمن با نام تجاری: در بسیاری از موارد، آن را فقط در مورد SEO بهینه سازی یک صفحه برای یک کلمه کلیدی و یا درآمد لینک به آن صفحه نیست، اما در مورد آنچه با نام تجاری خود را به معنی مردم SEO و چگونه نهاد از نام تجاری و یا سازمان شما ممکن است با موضوعات و اقتدار موضعی در چشم گوگل در ارتباط است. این به این معنی است که "در صفحه بهینه سازی" گاهی اوقات به گسترش "در بهینه سازی سایت"

و حتی "خارج از سایت ساختمان با نام تجاری." اگر ها SEO می خواستم برای شروع رتبه خوبی برای کلمات کلیدی کنون در خارج از مناطق فعلی خود را از رهبری فکری و ارتباط موضعی، ما به احتمال زیاد نیاز به انجام مراتب بیشتر از طریق چک لیست SEO در صفحه رفتن و گرفتن برخی لنگر لینک متن. ما نیاز به ایجاد ارتباط بین سایت ما و آن فضا محتوا، و نشان می دهد به Google و جستجوگران که آنها می توانند

ما را در این موضوع اعتماد. اگر شما در حال کار بر روی رتبه بندی برای مجموعه از کلمات کلیدی در اطراف یک موضوع و تلاش برای پیشرفت وجود استخوانی آن دو، اقتدار موضعی ممکن است سرزنش می کنند. چگونه شما ساخت تا قدرت در اطراف یک موضوع؟ شما مرتبط نام SEO تجاری خود را با آن از طریق مبارزات آنلاین و آفلاین. شما محتوای مورد آن منتشر می شود. به شما کسب درآمد لینک از سایت های که در مورد آن صحبت کنید. نام تجاری شما می شود برای توسط افرادی که به دنبال آن جستجو کرد.

شما یک زیر از تاثیرگذاران در اطراف آن. شما مترادف با آن است. هزاران نفر از تاکتیک های به دنبال وجود دارد، و هر سازمان است که به انجام بهترین و با تاکتیک هایی که برای مخاطبان خود کار می کنند، بازی را به نقاط قوت خود، و آنها را قادر به منحصر به فرد ایستادگی کردن. SEO فقط مطمئن شوید که این رقم SEO به حساب خود را که با توجه به همین دلیل شما ممکن است رتبه بندی، و آنچه شما ممکن است نیاز به انجام متفاوت است. خط پایین: سایت کسب درآمد انجمن و ارتباط با مناطق موضوع در گوگل. برای به White hat SEO دست آوردن رتبه بندی، شما ممکن است نیاز به پرداختن به تمرکز نام تجاری کل سایت خود را، نه فقط کلمه کلیدی یک صفحه شخصی را هدف قرار دادند. مثل همیشه، من مشتاقانه منتظر افکار خود را در اطراف این مسائل و راهنمایی من داده ام. من می دانم که بسیاری از متخصصین سئو در حال حاضر در بالای این، اما با توجه به چگونه اغلب من هنوز هم دیدن قدیمی مدرسه شیوه در صفحه SEO در بازی است، هنوز یک فرصت را به ایستادگی کردن با گرفتن آنها درست است.

نوشته شده توسط مدیر | رپورتاژ آگهی
| next page | next page